Hi Everyone,
皆さんこんにちは
j

It's J Kun again, while Mukky was busy in Japan, I also had my own adventure and we wanted to show you some of them today! :)
またJ君です。ムッキーが日本で忙しい間、僕自身も冒険をしたので、
皆さんに今日見せたいと思います。

Of course it's not because Mukky has run out of drawings... Really ...  :P
もちろん、ムッキーのブログのストックが無くなった訳ではありません、本当に…

When Mukky is busy, I usually:
ムッキーが忙しい時、僕は大抵

Start my day with a simple breakfast:
簡単な朝食から1日が始まり

 Image_851acc1

j-1

Then go to the best shops in Japan for treasure hunting :D hehehe
それから日本の最良店へ宝探しに出掛けます、ひひひ

Image_4e3c452

My new treasures: 
僕の新しい宝物
Image_672dc3f

And then eat my favourite food.... Ramen! 
そして、僕の大好きな食べ物…ラーメン!
Image_b55712a
BlogPaint

I even ordered in Japanese and read the Japanese menu! 
日本語で注文して、日本語のメニューを読みました!
Image_989b5a4
j-1


After some yummy food, I went for more treasure hunting:
美味しい食べ物の後、またさらに宝探しへ行きました
Image_ed32551

Found some really good CDs today! :) 
本当に良いCDを今日見つけました!
Image_15b2830

And after that, I met with Mukky for our favourite American food... It's the best American food in the world, hehehe, can you see what it is? : 
そしてその後、僕たちのお気に入りのアメリカ料理のためにムッキーと会いました。
これは世界一のアメリカンです、
ヒヒㇶ、これが何か分かりますか?。
Image_73ec18e
Image_9420057

j-1

※すみません!
コメント返信できそうにないのでコメント欄閉じます…!

Twitterの方は返信可能なので、
もし良ければtwitterの方でよろしくお願いいたします!


line登録 (2)
↑これをクリックでLINEの読者登録します

↑よろしければ、ポチッとお願いします↑

↓50%ブログ未収録!↓