J

"It's London Baby!"
『ロンドンだぜ、ベイビー!』

We are in London at the moment!
僕たちは今ロンドンにいます。

We have been watching Friends recently, so when I got to London this time I remembered what Joey used to say in this episode when they all went to London :D
(PS: my wife has not seen it yet, so hopefully she will enjoy the show more after this trip in London)
僕たちは最近『フレンズ』を観ているのですが、
僕はロンドンに着いた時彼らがロンドンを訪れた時のエピソードで
ジョーイが言ったこのセリフを思い出しました。
(追伸 僕の妻はまだ観ていないので、このロンドン旅行の後、
もっとあのドラマを楽しんでくれるだろうと期待します) 

Right now we are having breakfast. While traveling we have been eating a lot of meat, so I decided I need to be a bit more healthy so I am eating more fruits and salad:

今僕たちは朝食をとっています。旅行中たくさんの肉を食べたので、
もう少し健康的にならねばと決め、フルーツとサラダをより食べています。
1
2

I also ate a lot of baked beans...

ベイクドビーンズも食べました。
3



I quite like baked beans, but it makes me fart a lot:
僕はとてもベイクドビーンズが好きなのですが、
こいつを食べるとオナラがたくさん出ます。

BlogPaint
(スッピンなのでクマでお許しください)


And because of this, I got locked up:
そのため、捕まってしまいました。

5

The visitors quite enjoyed looking at me, especially the kids:
観光客、特に子供たちは僕を見て楽しそうにしていました。

6

And they also made me do hard labor:
そして過酷な労働をさせられて、

7

When I finally got out, I had to relax and enjoyed a Guinness:
やっと外に出られたとき、リラックスしてギネスビールを楽しみました。
8

My wife was quite impressed too:
僕の妻もとても感銘を受けたそうです。

BlogPaint
(スッピンなのでパンダで勘弁してください)


After drinking, we found a Magikarp running away:
飲み終えた後、逃げ回るコイキングを発見し、

10

So my wife asked a group of Irish people to help us catch it:
僕の妻がアイルランド人の集団にそいつを捕まえるように頼みました。

11
(どうして夫はこういう変な写真ばっかり撮るのか!)

After that, we visited Trinity College in Dublin, this is also where they filmed one of the Star Wars movies!!!
その後、僕たちはダブリンのトリニティ カレッジへ行きました。
ここは映画スターウォーズの撮影に使われました。

12
13

We learnt some words of wisdom:
私達はいくつかの格言を学びました。

14
『宇宙人が世界を征服する時、
シャネルのために家賃を使うことが本当に重要ですか?』
15
『食べ物への愛ほど誠実なものはない』


Ok, that's it for today, we are going out now to find more Pokemon in London:
今日はこれで終わりです。
僕たちはこれからロンドンでポケモン探しに出掛けます。

16
17

line登録 (2)
↑これをクリックでLINEの読者登録します

↑よろしければ、ポチッとお願いします↑

↓50%ブログ未収録!↓